2009. június 16., kedd

Még kisebb panel, még jobb elrendezés, javított kapcsrajz

Ma átnéztem újra a tegnapi áramkörtervet, és volt benne hiba, igaz csak azért mert elneveztem benne pár "hálózatot", egyforma névre kereszteltem különálló szálakat amik funkcionálisan egyformák de nem érhetnek össze. Ezt a panelrajzon vettem csak észre, ahol végülis összeértek és az baj volt. Javítottam a kapcsolási rajzot és frissítettem a panelt.

A javítás után teljesen új PCB-t generáltam, amihez igen sok a paraméter, nem is világos melyik mit csinál pontosan, de végül sikerült olyat készíteni amivel már elégedett vagyok. Egész szabályos az elrendeés, nem túl vékonyak a vonalak, és a panel is kicsi. A héten kinyomtatom és átnézem az egészet.

Az új kapcsolási rajz:

A felső réteg:


Az alsó réteg:


Alkatrészek:
Ezeken még két dolgot kell javítanom első ránézésre, a potméter footprintje SMD, arra majd találnom kell egy hagyományost (nem találtam), és a táp és bemeneti csatlakozók még nem világos mekorák lesznek de szerintem nagyobbak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése