2009. június 15., hétfő

Doboz az áramkörnek

Készül az erősítő egyik kellemetlenül összebarkácsolható de szükséges része, az áramkörök fémdoboza. Az kivágást és a hajlítgatást lakatos csinálta mert nekem nincsennek erre szerszámaim, de az összeszerelést azt már én csinálom. Vettem L alakú alumínium idomokat és popszegeccsel megerősítettem a hajlításoknál, valamint vettem olyan csavaranyákat amikkel meg tudom oldani a tetejét, ide is L alakú alumínium idomokat popszegecseltem. A kisebbik doboz, amiben a trafó és a tápegység lesz, már kész is van, ebbe már csak a belső cucc kell. A nagyobbik viszont még nincs kész és az bonyolultabb is, mert az előlapot és a tetejét is leszerelhetővé kell tenni. De végülis a spéci peremes anyákkal nem lesz nehéz.

Galéria a készülő dobozokról:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése