2009. július 10., péntek

Tegnap mégis átterveztem :)

Tulajdonképp már jó lett volna a panel, mert az alkatrészeket rápróbálva a papíros printre minden rendben volt, és már le is világítottam volna ha van rá elég időm, de nem volt. Tegnap ezért átterveztem újra. Egyrészt a 47uF-os kondik footprintje nem volt elég pontos, 2mm volt a lábtávolság nem 2.5, ezért csináltam egy új, pontosabb footprintet erre a célra. Vettem polaritásfüggetlen elkókat a bemenetre, mert a fantomtáp miatt eleve ezt kellett volna vennem. Ezek a kondik jóval nagyobbak mint a polaritásfüggőek, ezeknek is új 5mm-es footprint kellett mert nem volt. A footprint készítés már nem okoz gondot szerencsére. Valamint átraktam a potmétereket a panel keskenyebb oldalára hogy szélességben kevesebb helyet foglaljanak és többet lehessen egymás mellé tenni, ha szükséges több csatorna egy helyre. Szerdáig semmi időm nem lesz, utána ha nincs újabb ötletem ez lesz a végleges verzió.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése