2009. július 19., vasárnap

Elment a terv levilágítani

Végső szakaszába került a mikrofon előfok elkészítése, mert nemrég elküldtem levilágítani a panelt. Ez a dolog nem volt annyira egyszerű mint gondoltam, mert a Designer PDF export modulja látszólag rendben van, de RGB színtérben küldi ki a PDF-et, és ezt a mai levilágító RIP-ek CMYK-ra bontják ráadásul raszteresen, meg a lebontás után mind a 4 plate-re kerül rajz, és a CMY-ra természetesen nem kell, a K-ra viszont 100% fedettséggel kell minden vonal és ezzel is gond volt első körben. Ezért a tervet az Altiumból printelni kellett, nem exportálni a Smart PDF menüben (egybéként a printermodulja szinte azonos a PDF export modullal, kibővítve a printelés lehetőségeivel) egy PDF nyomtató driverrel, grayscale módban hogy csak 1 plate legyen a végén. Ezt ma elküldtem levilágításra, a héten vagy a jövő héten elhozom. Utána már csak a gyártás van hátra. Semmi sem ment meg attól hogy elkészüljön az első teljesen szoftverrel tervezett panelem :)

Mint az előzőben írtam, átraktam mind a két potmétert a panel keskenyebb hogy jobban elférjen egymás mellett.

Az új tervek:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése