2009. május 15., péntek

Első bejegyzés, bemutatkozás

Korábban már készítettem erősítőket, kisebb és nagyobb teljesítményűeket is, sőt én magam most is ilyet használok (zenekarban gitárhoz, de az énekerősítőt is én raktam össze). Eddig mindig analóg alkatrészekhez nyúltam, FET-ek, Gainclone-k :) analóg hagyományos alkatrészek, stb... Most először szeretnék digitális (Class-D) PWM elven működő erősítőt csinálni. Nem dolgoztam még modern digitális alkatrészekkel. A tervezéssel is lehetnek gondjaim, de leginkább az összerakással. Ezek az alkatrészek borzasztóan picik. Nem világos hogy lehet ezeket kezelni, forrasztani, hűteni.

Van egy műhelyem ahol tudok fotóeljárással viszonylag pontos nyákpanelt készíteni. De SMD tapasztalatom még nincs és az baj. Keresek olyan gyakorlott embereket akik besegítenének ebbe a projektbe. Cserébe azt tudom ajánlani, mivel több erősítőre elegendő alatrészem van és nekem csak egy kell (esetleg még egy az énekhez), hogy a segítségért cserébe nekik is lehet egy ilyen erősítőjük illetve ennek panelje alkatrészekkel együtt természetesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése